Сьогодні дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті. Хто знав, що це торкнеться нашого університету та нас зокрема..? У цьому виді навчання передовим є використання усіх форм взаємодії,  сучасні інформаційні телекомунікаційні технології, які дають студентам змогу самостійно долучатися до найрізноманітніших інформаційних джерел. 

Найбільш поширеними засобами організації на сьогодні є ті, що базуються на Інтернет-технологіях: електронна пошта, відеоконференції, чати, форуми, веб-сайти, онлайн-бібліотеки та ін. Усі ці засоби часто комбінуються з традиційними друкованими матеріалами.

Саме за допомогою відеоконференції мені вдалося взяти інтерв'ю у Тарасової Ольги Володимирівни, кандидатки педагогічних наук, доцентки кафедри  іншомовної освіти і міжкультурної комунікації та студентки Яруш Ольги, голови факультету міжнародних відносин. 

Завдяки ПК та Інтернету нам вдалося поспілкуватися та поділитися досвідом. Проте, на моє переконання, такий вид комунікації ніколи не замінить і не витіснить живе спілкування.

Перше питння, котре я поставила обидвом співрозмовницям - це "Яка була ваша реакція, коли дізналися про введеня дистанційної форми навчання?". Адже неабияк така звістка сколихнула студентський та викладацький колективи. Їхні відповіді можна переглянути у наступному відео:


"... ми не знали, що робити. Так само, як не знали студенти. Виникало безліч запитань, на які ми, на жаль, не мали відповідей. І далі почався такий метод спроб і помилок, яким ми почали рухатися...", - зауважує Ольга Володимирівна.

Цілком погоджуюь, адже особливо для викладачів ці зміни  стали суцільним випробуванням та пізнянням нового у діджитал сфері.

"... а як же ці наші рідні аудиторії, викладачі, одногрупники... наші походеньки на каву на перервах... Тому що, для мене навчання в університеті - це не лише пари, а перш за все - спілкування з людьми...", - доповнює Ольга з боку студентства.

Наступне питання, котре зачепили - "Як змінилося студентське життя у таких незвичний умовах?". У відео нижче Ольга зізнається, що "особисто в мене змінилося особисте життя. Я навчилася організовувати й економити свій час. Наприклад, я не витрачаю багато часу на збори, на те, щоб дістатися до університету. Перед парами чи на перервах я можу зробити домашнє завдання наперед, тим самим зекономивши свій час чи зайнятися іншими важливими справами". 




Також Ольга Володимирівна поділилася посиланнями, де висловила свої  думки на вказану тематику.

Навчаючи інших – вчимося самі!
"... дистанційне та змішане навчання – це виклик не лише для учнів, студентів, а й для їхніх викладачів. Організувати якісне онлайн-навчання, заряджати мотивацією і бути готовим(-ою) до технологічних проблем – це справді непросто. Навколо безмежна кількість педагогічних інструментів, але як обрати «ті самі» для себе, де знайти час, щоб їх опанувати?"
Детальніше за посиланням ХНУ IОтаМК (khnu.km.ua) 

Освітні блоги як тригери навчальної діяльності

"При роботі з освітніми блогами здобувачі вищої освіти розвивають такі мовні вміння. Вміння писемного мовлення: використовувати необхідні мовні засоби для подання в письмовій формі особистої інформації про себе (автор блогу); аргументувати власну точку зору, використовуючи мовні засоби (коментарі дописів одногрупників); писати есе; писати рецензії до фільмів і книг. Уміння читання: виділяти необхідні факти / відомості; отримувати необхідну інформацію; оцінювати важливість інформації."

Завдяки Ользі Володимирівні студенти нашої академічної групи ознайомилися та займалися таким видом масової інформації (блоги) протягом навчального семестру. Це невичерпний досвід, котрий ми здобули разом із нею. Також ця діяльність тісно переплітається із ще одною нашою  дисципліною "Основи Журналістки". Посилання на публікацію ХНУ IОтаМК (khnu.km.ua)

Переходячи  за посиланнями нижче, можна  ознайомитися із блогами студентів групи ФПЛ-19-1

https://kogutvladislav43.wixsite.com/justblog

https://ivannasss.blogspot.com/?m=1

https://liubiiasmultifariousblog.blogspot.com/

https://ffiologix.blogspot.com/

https://straighttas.blogspot.com/

Інтерв'ю стало цінним досвідом для нас усіх, тому що вперше займались таким видом комунікації та діяльності. Дистанційне навчання та карантин внесли свої корективи в життя кожного,але водночас нас об'єднали.